Ledige stillinger
DJ Miljø & Geoteknik P/S søger en struktureret administrativ medarbejder til vores geotekniske afdeling
Jobbeskrivelse
Som administrativ medarbejder hos DJ Miljø & Geoteknik P/S, vil dine primære arbejdsopgaver være at varetage den daglige dialog med vores kunder i forhold til bestilling af opgaver, og fakturering af rapporter, tilsyn m.m.
Arbejdet indebærer endvidere optegning af boreprofiler i programmet GeoGis, hvor den nødvendige oplæring vil finde sted. Kendskab til AutoCAD vil være en fordel, men intet krav.
Dine opgaver, vil bl.a. være:
- Fakturering af rapporter og tilsyn.
- Ordrebehandling samt oprettelse af kunder og sager.
- Optegne boreprofiler i GeoGis.
- Ajourføring af afdelingens sager i timesagssystem.
- Andet ad hoc arbejde.
- Er serviceminded og veltalende.
- Har erfaring med bogholderi og gerne timesagsstyring.
- Har lyst til at optimere arbejdsgange og systemer
- Har lyst til at indgå i et team med vores øvrige medarbejdere i DJ-MG, hvor vi i dag er 45 medarbejdere.
- Er fleksibel og kan arbejde selvstændigt.
- Den nødvendige oplæring i GeoGis.
- Et uformelt arbejdsmiljø blandt både yngre og ældre kolleger.
- Stor grad af selvstændighed i arbejdet.
- Løn efter kvalifikationer.
- Pensionsordning og sundhedsforsikring.
- 36 timers arbejdsuge eller efter aftale.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Michael Petersen på telefon 29 63 75 74. Samtaler holdes løbende.
Tiltrædelse snarest muligt.
Skriftlig ansøgning vedlagt relevante bilag bedes fremsendt til:
Afdelingsleder Michael Petersen på mail: mp@dj-mg.dk
DJ Miljø & Geoteknik P/S
Rådgivende Ingeniører FRI
Falkevej 12 – 3400 Hillerød
Tlf. 25 94 06 66 -www.dj-mg.dk
Skriv til os
